3 motive pentru a nu rata controalele stomatologice de rutină - Centrul Stomatologic Aesthetica

3 motive pentru a nu rata controalele stomatologice de rutină

27 February 2021

Indiferent de motivele care te-au determinat până acum să amâni vizita la medicul stomatolog, este important să nu uiți care sunt beneficiile pe care ți le aduce. Am pregătit o listă de trei argumente care să te determine să îți faci timp pentru a merge la un control:

Poți preveni afecțiunile dentare

Chiar dacă aparent nu ai nicio afecțiune stomatologică, nu prezinți niciun simptom care să îți indice acest lucru, o vizită la medicul stomatolog ar putea să te ajute să identifici în fază incipientă diferite afecțiuni. Acesta va realiza o examinare completă a dinților, gingiilor și cavității bucale pentru a identifica eventuale probleme care necesită tratament și intervenție. Diagnosticate la timp, ele pot fi tratate mai ușor și pot fi oprite din dezvoltare, deci nu vei ajunge în faza în care îți provoacă dureri. De asemenea, va putea realiza un periaj profesional al dinților, folosind instrumente speciale, îndepărtând placa bacteriană și tartrul care pot provoca respirație urât mirositoare, afecțiuni gingivale și, ulterior, alte probleme.

Faci economii

La o primă vedere, poate părea ciudat că, printr-un cost, acela de a merge la un control stomatologic de rutină, poți face economii, însă, diagnosticate la timp și oprite din dezvoltare, afecțiunile stomatologice vor necesita mai puțină intervenție medicală, deci le vei putea trata mai ieftin. Astfel respectând regulile de igienă dentară zilnică și prezentându-te la medicul stomatolog cel puțin o dată la 6 luni, vei reuși să eviți o serie de cheltuieli majore.

Îți recapeți încrederea în tine

Un zâmbet sănătos și frumos joacă un rol foarte important în starea de bine a fiecăruia dintre noi. Ne ajută să avem mai multă încredere în noi fie că este vorba despre interacțiunile din sfera personală sau din cea profesională. Cu toții cred că am avut momente în care, pentru că nu am reușit să ajungem la medicul stomatolog, deși aveam simptome, nu ne simțeam deloc confortabili cu noi înșine, poate evitam interacțiunile cu ceilalți sau pur și simplu eram constant deranjați de ceva.

Așadar, fă-ți timp pentru a avea grijă de sănătatea ta dentară. Fă-ți o programare la stomatolog și bucură-te de viață cu un zâmbet frumos și sănătos!