Gingii umflate sau dureroase? Cauze și soluții

April 13, 2019 - by Bianca Suciu - in Health, Medical, Standard, Terapie

No Comments

Gingiile sunt un bun indicator al sănătății cavității orale. Ele sunt formate dintr-un țesut fibros, foarte bine vascularizat, iar rolul lor este de a acoperi osul maxilar. Culoarea gingiei și sensibilitatea ei ne pot indica existența unor diferite tipuri de afecțiuni. Dacă în mod normal gingia trebuie să fie fermă și să fie roz, atunci

View Full Post

Ce sunt placa bacteriană și tartrul și cum le putem preveni apariția

April 10, 2019 - by Bianca Suciu - in Estetica dentara, Health, Medical, Sanatate

No Comments

Placa bacteriană și tartrul se numără printre cele mai frecvente afecțiuni ale dinților care îi determină pe pacienți să se prezinte la medicul stomatolog. Iată câteva informații care v-ar putea ajuta.   Ce este placa bacteriană   Placa bacteriană este un depozit de bacterii la nivelul dinților, acesta are un aspect lipicios și incolor și

View Full Post
teama de dentist la copii, stomatolog pentru copii, clinica Aesthetica, clinica stomatologica Cluj

Moduri prin care să țineți sub control teama de dentist a copiilor

March 15, 2019 - by Bianca Suciu - in Health, Sanatate

No Comments

Ca și în cazul adulților, prezentarea la medicul stomatolog pentru un control de rutină sau pentru o intervenție este absolut necesară și în cazul celor mici. Specialiștii recomandă ca prima vizită în cabinetul stomatologic să fie făcută după apariția primilor dinți temporari sau în jurul vârstei de un an. Cu toate acestea, dincolo de eventualele

View Full Post
cum putem preveni aparitia cariilor, carie dentara, stomatolog Cluj, clinica stomatologica

Cum putem preveni apariția cariilor

January 31, 2019 - by Bianca Suciu - in Health, Medical, Sanatate

No Comments

Cariile dentare sunt unul dintre principalele motive pentru care pacienții se adresează medicului stomatolog. De cele mai multe ori însă, acest lucru se întâmplă când deja caria este într-un stadiu avansat și provoacă disconfort pacientului. Tocmai de aceea, pacienții ar trebui să se prezinte regulat la cabinet, astfel încât cariile să fie diagnosticate și tratate

Problemele dentare in diabet

November 30, 2018 - by Bianca Suciu - in Medical, Sanatate

No Comments

In tara noastra, unul din zece romani sufera de diabet, potrivit statisticilor realizate de catre Casa Nationala de Asigurari de Sanatate la finalul anului trecut. Situatia insa se va inrautati in urmatoarele decenii, prognozele arata faptul ca, pana in 2040, unul din opt romani va suferi de aceasta boala. Este cunoscut faptul ca acesti pacienti

View Full Post

Ai nevoie de plombe? Află câteva informații utile

October 25, 2018 - by Bianca Suciu - in Medical, Terapie

No Comments

Plomba sau obturația dentară este un tratament care are drept scop reparea diferitelor tipuri de fracturi ale dinților, carii sau alte tipuri de deteriorări localizate pe suprafața dinților. Dincolo de scopul de a umple cavitatea produsă de către afecțiunile amintite mai sus, plombele pot avea drept scop și îmbunătățirea ocluziei sau mușcăturii dentare. În plus,

View Full Post

Cand sunt necesare extractiile dentare

October 03, 2018 - by Bianca Suciu - in Sanatate, Standard

No Comments

Extractia dentara este interventia in urma careia este indepartat un dinte bolnav. Ne referim in acest caz la dintii care provoaca diferite probleme locale, regionale sau chiar generale care nu pot fi solutionate prin folosirea tratamentelor conservatoare. Cel mai des este nevoie de extractia dentara atunci cand cariile duc la complicatii severe sau cand avem

Dinti galbeni? Cauze si solutii

August 21, 2018 - by Bianca Suciu - in Estetica dentara, Health

No Comments

Aspectul danturii are un rol important in intreaga estetica a fetei. Este un element care ne poate da incredere in noi in relationarea cu ceilalti sau, din contra, ne poate inhiba. Tocmai de aceea, foarte multe persoane sunt ingrijorate atunci cand dintii incep sa se ingalbeneasca. In plus, odata cu inaintarea in varsta, suntem si

View Full Post

Cum se formeaza cariile dentare

July 24, 2018 - by Bianca Suciu - in Health, Medical, Sanatate

No Comments

Caria dentara este una dintre cele mai des intalnite afectiuni ale sistemului dento-maxilar. Adesea, cand ne prezentam la medicul stomatolog pentru un control de rutina, cariile dentare sunt cele mai frecvente lucruri pe care le descopera. Studiile arata faptul ca peste 80% din populatia Romaniei sufera de carii dentare. Care sunt cauzele formarii cariilor Formarea

View Full Post

Make an appointment and we’ll contact you.

CONSULTATIE GRATUITA!

Ne bucuram ca ti-ai facut curaj! Hai la o consultatie gratuita pentru a avea grija de dintii tai!

Consultatie Gratuita